Για να κινηματογραφήσει τον φλεγόμενο πυρήνα ενός ηφαιστείου, η εναέρια ομάδα πρέπει να αντιμετωπίσει σφοδρούς ανέμους και σύννεφα ηφαιστειακού αερίου - αυτό είναι η υπέρτατα ακραία μορφή εναέριας κινηματογράφησης. Στο μεταξύ, η ομάδα του σπηλαίου πέφτει κοντά στην κορυφή.
Για να κινηματογραφηθεί ο κύκλος αναπαραγωγής του πιγκουίνου Αντελί ο Παγωμένος Πλανήτης έστειλε ομάδα σε μία από τις μεγαλύτερες αποικίες, στο Ακρωτήρι Κρόζιερ της Ανταρκτικής. Ο εικονολήπτης Μαρκ Σμιθ κι ο σκηνοθέτης Τζεφ Ουίλσον έζησαν τέσσερις μήνες ανάμεσα στους πιγκουίνους.
Ακολουθούμε τα συνεργεία παραγωγής στη θεαματική κινηματογράφηση μια πολικής αρκούδας και των δίδυμων παιδιών της στην Αρκτική, καθώς και μιας φάλαινας-δολοφόνου στην Ανταρκτική.
Η κινηματογράφηση της θεαματικής επιστροφής των αυτοκρατορικών πιγκουίνων στην Ανταρκτική ήταν το βασικό γεγονός που έπρεπε να καλύψει το συνεργείο του Παγωμένου Πλανήτη, κι αυτό σήμαινε ότι έπρεπε να επισκεφθούν το πιο επικίνδυνο πολικό περιβάλλον - την άκρη του θαλάσσιου πάγου.
Ο βετεράνος Καναδός εικονολήπτης Τζεφ Τέρνερ δοκίμασε να κινηματογραφήσει λύκους που κυνηγούν βίσονες πριν 15 χρόνια, αλλά δεν μπορούσε να ακολουθεί τους λύκους στο έδαφος. Αυτή τη φορά επιστρέφει με εναέριο συνεργείο - τον εικονολήπτη Μάικ Κέλεμ και τον σκηνοθέτη Τσάντεν Χάντερ.
Ο παραγωγός Νταν Ρις οδήγησε το συνεργείο του Παγωμένου Πλανήτη στο μακρύτερο ταξίδι του στην Αρκτική, στην πιο απομακρυσμένη περιοχή της Ρωσίας - στο Τσακότκα, σε απόσταση 4.000 μίλια στα ανατολικά της Μόσχας και με 9 διαφορετικές ζώνες ώρας.