Όσκαρ μουσικής, μοντάζ, σκηνικών και κοστουμιών. Υποψήφιο για καλύτερη ταινία, σκηνοθεσία, πρώτο αντρικό ρόλο (Roy Scheider), αυθεντικό σενάριο και φωτογραφία.
Υποψήφιο για Χρυσή Σφαίρα πρώτου αντρικού ρόλου (Roy Scheider) σε κωμωδία/μιούζικαλ.
Βραβείο Bafta φωτογραφίας και μοντάζ. Υποψήφιο για πρώτο αντρικό ρόλο (Roy Scheider), σκηνικά, κοστούμια και ήχο.
Χρυσός Φοίνικας στο φεστιβάλ Κανών.
Ο Fosse χρησιμοποίησε για το σενάριο προσωπικά βιώματα από την καριέρα του ως χορογράφος, σκηνοθέτης και χορευτής, ενώ πιο συγκεκριμένα επικαλείται στη μνήμη του την εποχή που μανιωδώς προσπαθούσε να ολοκληρώσει το μοντάζ του Λένι ο Βρωμόστομος και ταυτόχρονα να ανεβάσει στο Μπρόντγουεϊ το μιούζικαλ Chicago.
Όταν είδε ότι ο προϋπολογισμός ανέβαινε (από τα αρχικά 6,5 εκατομμύρια δολάρια του μπάτζετ εκτοξεύθηκε στα 10), η Columbia αρνήθηκε να συνεχίσει τη χρηματοδότηση (κι ενώ τα γυρίσματα δεν είχαν ολοκληρωθεί), και παραχώρησε την ταινία στη Fox.
Η δομή θυμίζει πολύ το 8½ του Federico Fellini, που επίσης βασίζεται σε αυτο-βιογραφικές μνήμες.
Αρχικός Τζο Γκίντεον ήταν ο Richard Dreyfuss, αλλά έχασε την εμπιστοσύνη του στην παραγωγή, κι εγκατέλειψε κατά τις πρόβες. Αργότερα δήλωσε μετανιωμένος που προσπέρασε την ευκαιρία να συνεργαστεί με τον Bob Fosse. Υποψήφιοι για τον ίδιο ρόλο ήταν οι: Alan Alda, Robert Blake, Elliott Gould, Alan Bates, Jon Voight, Paul Newman, Gene Hackman, Jack Nicholson και George Segal. Ο δε Warren Beatty ήθελε να παίξει, αλλά μόνο αν ο χαρακτήρας είχε διαφορετική μοίρα στο φινάλε.
Παρότι η Ann Reinking ήταν ερωτική σύντροφος εκείνη την εποχή του Fosse, κι ενώ ερμηνεύει εδώ μια εκδοχή του εαυτού της, χρειάστηκε κι αυτή να περάσει από οντισιόν.
Μία από τις λίγες, αλλά και η έσχατη εμφάνιση της Leland Palmer επί της μεγάλης οθόνης.
Η νεαρή Erzsebet Foldi δεν συμμετείχε ξανά -ή προηγούμενα- ποτέ σε άλλη ταινία.
Όταν πρωτοείδε την ταινία ο Stanley Kubrick, είχε δηλώσει πως ήταν η καλύτερη ταινία που είχε παρακολουθήσει ποτέ.
Ως βιντεοκασέτα, ήταν η πρώτη με στερεοφωνικό ήχο.
Ανάμεσα σε πολλά διασκευασμένα τραγούδια και ρυθμούς (αλλά και Antonio Vivaldi), ανήκοντας στο είδος των “Jukebox” μιούζικαλ, ξεχώρισε η ερμηνεία του After You’ve Gone. Είναι ένα τραγούδι του 2018, που εδώ ερμηνεύεται από τους Leland Palmer, Ann Reinking και Erzsebet Foldi.