Ειδικό βραβείο επιτροπής και βραβείο κοινού στο φεστιβάλ της Ρώμης.
Βραβείο πρώτου γυναικείου ρόλου (Paola Cortellesi), δεύτερου γυναικείου ρόλου (Emanuela Fanelli), πρωτοεμφανιζόμενου σκηνοθέτη, σεναρίου, κοινού και νεότητας στα David di Donatello. Υποψήφιο για καλύτερη ταινία, πρώτο αντρικό ρόλο (Valerio Mastandrea), δεύτερο αντρικό ρόλο (Giorgio Colangeli και Vinicio Marchioni), δεύτερο γυναικείο ρόλο (Romana Maggiora Vergano), παραγωγή, μουσική, φωτογραφία, σκηνικά, κοστούμια, ήχο, μακιγιάζ και κομμώσεις.
Σκηνοθετικό ντεμπούτο για την ηθοποιό Paola Cortellesi.
Η Cortellesi εμπνεύστηκε το στόρι από όσα γνώριζε για τη γιαγιά και την προγιαγιά της.
Το ασπρόμαυρο φιλμ επιλέχτηκε ως φόρος τιμής στον ιταλικό νεορεαλισμό. Για τον ίδιο λόγο, τα 8 πρώτα λεπτά είναι γυρισμένα σε αναλογία 4:3.
Τα εξωτερικά γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν στην περιοχή του Τεστάτσιο στη Ρώμη, ενώ τα εσωτερικά στα στούντιο Cinecitta.
Με 19 υποψηφιότητες, έσπασε το εν λόγω ρεκόρ στα David di Donatello.
Η απουσία της πρωθυπουργού Giorgia Meloni από ειδική προβολή της ταινίας στην ιταλική γερουσία (με την ευκαιρία της παγκόσμιας ημέρας για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών) σχολιάστηκε αρνητικά από τα ΜΜΕ.
Προωθώντας το μήνυμα κατά της έμφυλης βίας και της γυναικοκτονίας, η ταινία προβλήθηκε σε ζωντανή ροή σε 365 λύκεια της Ιταλίας.
Μετά την κυκλοφορία της ταινίας στους κινηματογράφους, ο πρόεδρος της επιτροπής κινηματογράφου της Ούμπρια, Alberto Pasquale, αποκάλυψε ότι η εθνική επιτροπή χρηματοδοτήσεων είχε κατατάξει στην τελευταία θέση το εν λόγω σενάριο το 2022, θεωρώντας ότι δεν πληρούσε τα καλλιτεχνικά τους στάνταρ. Ο τότε αρμόδιος υπουργός, ο Dario Franceschini, απάντησε ότι δεν είχε ανάμειξη στην απόφαση.
Με κέρδη 32,4 εκατομμύρια ευρώ στη χώρα της, η ταινίας δεν ήταν μόνο η εμπορικότερη της χρονιάς, αλλά και η 9η σε σχέση με την ιστορία των ιταλικών αιθουσών. Επίσης, βρέθηκε στην 5η θέση των μεγαλύτερων εγχώριων επιτυχιών όλων των εποχών. Το κόστος της ταινίας ήταν στα 5 εκ. ευρώ, και τα κέρδη διεθνώς ανήλθαν στα 44,1.