Ο Tim και ο Fuzz δουλεύουν τη Lancia Integrale Evo II του 1994 του Ιταλού Gary. Πρόκειται για μια σκουριασμένη πρωταθλήτρια ράλι και η ομάδα δυσκολεύεται. Όμως, όταν συμβαίνει μια τραγωδία, η επισκευή παίρνει ένα άλλο νόημα.
Ο Tim και ο Fuzz αναλαμβάνουν το VW Karmann Ghia του 1965 του Lee. Πρόκειται για ένα κομψό γερμανικό αυτοκίνητο που έχει δει και καλύτερες μέρες. Ο ιδιοκτήτης του ενθουσιάστηκε όταν το αγόρασε αλλά μετά άρχισε να έχει προβλήματα με τη μηχανή.
Ο Tim και ο Fuzz αναλαμβάνουν το χειρότερο αυτοκίνητο που έχουν δει ποτέ, ένα MGA Roadster του 1959 το οποίο σκουριάζει μέσα σε μια αποθήκη γεμάτη υγρασία εδώ και 40 χρόνια. Ο ηθοποιός James Nesbitt είναι προσκεκλημένος σε αυτό το επεισόδιο.
Ο Tim και ο Fuzz ταξιδεύουν στη βόρεια Γαλλία για να αναλάβουν το Citroen DS του 1968 του 94χρονου ήρωα πολέμου Ρότζερ, ένα αυτοκίνητο που του ανήκει από τότε που ήταν καινούριο.
Ο Tim και ο Fuzz αναλαμβάνουν το Triumph GT6 του 1971 του Andrew, ένα κλασικό βρετανικό διθέσιο αμάξι. Αυτό το κομψό κουπέ με την ισχυρή 2λιτρη μηχανή ήταν η απάντηση της Triumph στο αντίπαλο MGB GT και σήμερα αποτελεί κλασική επιλογή.
Ο Tim και ο Fuzz αναλαμβάνουν το Toyota FJ40 Land Crusier του Αdam. Το τετράλιτρο 4Χ4 με τον εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα έθεσε τα στάνταρ παραμερίζοντας τον ανταγωνισμό.
Ο Tim και ο Fuzz αναλαμβάνουν ένα Subaru Impreza του 1999, ένα γιαπωνέζικο αγωνιστικό αυτοκίνητο που κέρδισε τίτλους στις πίστες και τις καρδιές πολλών θαυμαστών.
Ο Tim και ο Fuzz αναλαμβάνουν το πιο μικρό αυτοκίνητο, ένα Messerschmitt KR200 του 1958, που αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα εγχειρήματά τους μέχρι στιγμής.
Ο Tim Shaw και ο Fuzz Townshend αναλαμβάνουν να μεταποιήσουν το Mk1 Ford Capri του 1974 της Helen. Η ιδιοκτήτριά του, η 53χρονη Helen, λατρεύει τα αυτοκίνητα και αγόρασε αυτό το ονειρικό αυτοκίνητο πριν περίπου 8 χρόνια.