Αναζήτηση
Ζωή: πώς γυρίστηκε η σειρά - iShow.gr
Ζωή: πώς γυρίστηκε η σειρά
Από όλες τις τοποθεσίες που παρουσιάστηκαν στη σειρά Ζωή, η Ανταρκτική ήταν η δυσκολότερη και μόνο με συνεργασία ήλπιζε το συνεργείο στην επίτευξη των στόχων του. Μία ομάδα καταδύθηκε κάτω από τον πάγο της Θάλασσας Ρος, μία άλλη κατασκήνωσε κοντά σε αποικία πυγοσκελών πιγκουίνων.
Κανένας δεν έχει παρακολουθήσει ή κινηματογραφήσει τον δράκο του Κόμοντο ενώ κυνηγά έναν υδροβούβαλο - κι αυτό ήταν πρόκληση για τον εικονολήπτη Κέβιν Φλέι.
Για πρώτη φορά η σειρά κινηματογράφησε βήμα βήμα ολόκληρη τη μάχη ερωτοτροπίας μιας τεράστιας μεγάπτερης φάλαινας - η μάχη αυτή είναι γνωστή ως 'διαδρομή του οίστρου'. Οι λήψεις πραγματοποιήθηκαν στον αέρα, στη στεριά και κάτω από τη θάλασσα για να παρουσιάσουν όλη τη διαδικασία.
Τα ψάρια ιστιοφόροι είναι το μεγάλο πάθος του εικονολήπτη Ρικ Ρόζενθαλ, γι' αυτό εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία και τα κινηματογράφησε έξω από τις ακτές του Μεξικού. Στο μεταξύ, στο Τομπάγκο, ένα άλλο συνεργείο με την καθοδήγηση του Νταγκ Άντερσον κυνηγούσε χελιδονόψαρα.
Το τελευταίο ταξίδι που πραγματοποιήθηκε για την κινηματογράφηση του επεισοδίου Πουλιά της σειράς Ζωή ήταν ίσως η μεγαλύτερη πρόκληση για τον εικονολήπτη Μπάρι Μπρίτον και τον βοηθό παραγωγής Στέφεν Λάιλ.
Το συνεργείο της σειράς ήθελε να 'πετάξει' μια κάμερα μέσα από χιλιάδες πεταλούδες-μονάρχες στη διάρκεια της μαζικής χειμερίας νάρκης τους στα δάση του Μεξικού. Αρχικά, εργάστηκαν σε ειδική τοποθεσία όπου χιλιάδες πεταλούδες συρρέουν καθημερινά για να πιουν νερό από ένα ρυάκι.
Ο εικονολήπτης Μάικ Πιτς και ο παραγωγός Άνταμ Τσάπμαν ταξίδεψαν μέχρι τα νησιά Φόκλαντ μετά την πληροφορία που έλαβαν ότι ένα κοπάδι με όρκες έμαθαν πώς να κυνηγούν αφελή θαλάσσια ελεφαντάκια όταν μπαίνουν για πρώτη φορά στο νερό.
Η ομάδα της Ζωής ταξίδεψε στα παγωμένα νερά της Ανταρκτικής για να κινηματογραφήσει τον βραδύ ρυθμό του κόσμου των πλασμάτων που ζουν κάτω από τον πάγο. Ακόμα, η ομάδα ανακάλυψε ότι η δημιουργία του δικού της ναυαγίου στις Μπαχάμες ήταν πολύ δυσκολότερη από ό,τι είχε φανταστεί.
Το επιτελείο προσπαθούσε να επιτύχει μια κινηματογραφική λήψη που δεν είχε επιχειρήσει ποτέ κανείς - ολόκληρη την εποχή ανάπτυξης σε ένα δάσος σε μία και μοναδική λήψη. Το εγχείρημα θα συνδύαζε την τεχνική της διαδοχικής λήψης φωτογραφιών τόσο επιτόπου όσο και στο στούντιο.
Καθώς οι περισσότεροι πίθηκοι ζουν σε τροπικά δάση και περνούν πολύ χρόνο σε δέντρα ή κρυμμένοι στα φύλλα, η κινηματογράφησή τους είναι δύσκολη πρόκληση. Η ομάδα έπρεπε να χρησιμοποιήσει τις γνώσεις της για τους πιθήκους, προνοητικότητα και απόλυτο συντονισμό για να επιτύχει.
Επικοινωνήστε με το iShow.gr
iShow.gr - Ο κόσμος της Showbiz
Αρχική Σελίδα
Ταινίες
Τηλεόραση
ΑΪΣΟΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ INTERNET Μ.ΙΚΕ
Επικοινωνία: press@ishow.gr
Τηλ. 211-4100551